Dlaczego warto wybrać Vonart ?
Stal i drewno w jednym miejscu
Oszczędzasz czas i pieniądze, dlatego że niwelujemy ryzyka związane z koordynacją odrębnych dostawców poprzez własną produkcję metalową i drewnianą.
Wsparcie projektowe
Nasi projektanci wiedzą jak zrealizować Twoją wizję poprzez dobranie optymalnych rozwiązań technologicznych tak aby projekt.
Gwarancja ceny
Jesteśmy w stanie zagwarantować stałą cenę naszych wyrobów, przy spełnieniu określonych warunków handlowych.
Wizualizacje 3D
Twoja wizja zostanie zobrazowana przez nasz dział projektowy na bezpłatnych, fotorealistycznych wizualizacjach 3D.
Gwarancja kompatybilności
Gwarantujemy kompatybilność nowych mebli i akcesoriów od Vonart z Twoim obecnym systemem meblowym. Oznacza to np. że nowe półki będą pasować do starych słupków.
Dedykowany Project Manager
Twój projekt poprowadzi dedykowany PM, który skoordynuje wszystkie etapy prac - od projektu, przez realizację na transporcie i montażu kończąc. Dzięki temu, w łatwy sposób sprawdzisz na jakim etapie jest Twój projekt, nie tracąc czasu na komunikacyjny "głuchy telefon"
Jakie meble możemy dla Ciebie wyprodukować ?
Meble systemowe
Metalowe meble systemowe dedykowane różnym branżom.
Meble dedykowane
Meble dedykowane konkretnym zadaniom sprzedażowym i marketingowym jak meble POP, POS i displaye.
Zabudowy meblowe
Lady kasowe, przymierzalnie, zabudowy na wymiar.
Meble według Twojego projektu
Stojaki, standy, regały i wiele innych.
Jak wygląda proces zamawiania i realizacji ?
Całość procesu poprzedzona jest krótką 15 minutową rozmową z naszym ekspertem. Podczas konsultacji możemy omówić projekt, zadanie lub pomysł i sprawdzić czy nasze firmy do siebie pasują. Podczas rozmowy sprawdzamy czy jesteśmy w stanie zaoferować sensowne rozwiązanie – upewniamy się, że mamy do tego wiedzę i technologię. Doświadczenie w produkcji mebli nauczyło nas w czym jesteśmy dobrzy, dlatego zostawiamy sobie prawo do rezygnacji z zamówienia, jeżeli widzimy , że projekt wykracza poza nasze kompetencje lub przewagi konkurencyjne.
Warsztat projektowy
Co zyskujesz:
- doradztwo techniczne dot. materiałów i sposobu wykonania
- optymalizację projektu pod kątem ceny
- konkretny plan dalszych kroków
Jeżeli po konsultacji uznamy, że dobrze byłoby porozmawiać dłużej na temat projektu, to organizujemy wówczas dłuższe spotkanie (od 60 min do 180 min), podczas którego możemy zagłębić się w założenia projektu. Przeważnie na takim spotkaniu przedstawiamy już wstępną koncepcję rozwiązania, którą razem dopracowujemy.
Widzimy, że klienci z Twojej branży nie zawsze mają doświadczenie w projektowaniu mebli. Wiedzą jaki efekt chcą uzyskać, ale nie wiedzą jak go osiągnąć. Nasi projektanci doradzają optymalne rozwiązania techniczne. Oznacza to, że jesteśmy w stanie wziąć pomysł klienta i doprowadzić go do stanu pozwalającego na wyprodukowanie funkcjonalnego i estetycznego produktu. Warsztat projektowy kończy się ustaleniem dalszych kroków, które różnią się w zależności od projektu.
Projektowanie
Co zyskujesz:
- realistyczną wizualizację 3D projektu
- możliwość wczesnych poprawek lub analizy kilku wariantów
- precyzyjną wycenę zoptymalizowaną pod kątem oszczędności
Jeżeli masz opracowaną przez Twój zespół dokumentację projektową lub zaawansowaną koncepcję, to po warsztacie projektowym przystępujemy od razu do wyceny opisanej w kroku 4.
Jeżeli warsztat projektowy zakończył się wyklarowaną koncepcją, przystępujemy do przelania wizji na papier. Projektujemy mebel, bądź inne rozwiązanie, jednocześnie wykonują kalkulację kosztów produkcji, lub obracając się we wstępnie założonym budżecie. Efektem finalnym tego projektu jest projekt koncepcyjny wyrobu wraz z precyzyjną wyceną produkcji.
Klienci z Twojej branży jako trudność wskazali przełożenie rysunków technicznych nowego produktu na jego realny wygląd. Dział projektowy na podstawie Twoich danych przygotowuje fotorealistyczne bezpłatne wizualizacje 3D, które obrazują to jak projekt będzie wyglądał na żywo. Na tym etapie, poza wartością estetyczną i zobrazowaniem koncepcji mamy szanse skorygować ewentualne niedociągnięcia w projekcie. Pozwala to uniknąć kosztownych błędów i zachować harmonogram pracy.
Wycena projektu
Co zyskujesz:
- precyzyjna wstępna wycena
- szybki, sprawny kontakt z dedykowanym PM'em
Nasze wstępne wyceny są wykonywane na bazie kalkulacji, które robią nasi projektanci. Jest to proces dość pracochłonny ponieważ mierzymy ilości materiałów, sprawdzamy symulacje czasów produkcyjnych i obłożenie lakierni, a na koniec wszystkie dane wprowadzamy do systemu. Dla przykładu wycena 1 mebla trwa przeważnie od 2 do 3 dni. W przypadku całych katalogów wyceny zajmują nam przeważnie ok 2-3 tygodni.
Realizując skomplikowane projekty widzimy, że wymagają one od klientów koordynacji wielu firm, dlatego u nas każdy projekt ma przypisaną osobę odpowiedzialną za ten projekt. Każdy klient ma jedną osobę kontaktową dostępną pod jednym bezpośrednim numerem telefonu, która wie wszystko na temat realizacji projektu.
Prototypy
Co zyskujesz:
- doświadczenie projektu w rzeczywistości
- możliwość przetestowania założeń
- możliwość wprowadzenia korekt, stosunkowo niskim kosztem
- możliwość skorzystania z darmowych prototypów
Po zaakceptowaniu przez Ciebie wyceny, możesz złożyć zamówienie na prototypy mebli. Prototypy pozwalają Tobie sprawdzić jak gotowy mebel spełni Twoje oczekiwania w rzeczywistości, natomiast my mierzymy rzeczywiste czasy produkcyjne i dokonujemy na ich podstawie ponownej kalkulacji. Zdarza się, że w skutek innych czasów produkcyjnych niż zakładane na etapie wstępnej wyceny, obniżamy lub podnosimy cenę produktu. Jeżeli wszystko przebiega pomyślnie, to zatwierdzony prototyp jest przypieczętowaniem rozpoczęcia współpracy.
Prototypy w naszej firmie są odpłatne, ale przy realizowanych później większych projektach jesteśmy w stanie udzielić rabatu w wysokości ich ceny, co finalnie oznacza, że są one bezpłatne.
Wiemy, że w dzisiejszych czasach cena materiałów znacząco się zmienia i realizacja inwestycji zgodnie z budżetem jest bardzo wymagająca. Zmiany cen materiałów na rynkach są istotnym czynnikiem wpływającym na cenę końcową produktu, czyli mogą zagrozić realizacji budżetu. Przy spełnieniu określonych warunków handlowych jak m.in . zaliczka na materiał, jesteśmy w stanie zapewnić stałą cenę dla kontraktu realizowanego przez np. 1 rok
Sklep testowy
Co zyskujesz:
- dedykowanego PM'a odpowiedzialnego za projekt od A do Z
- jednego dostawcę drewna i metalu
- oszczędności czasu i pieniędzy
Prototyp nie odzwierciedla całości współpracy oraz wszystkich mebli w sklepie, dlatego po zatwierdzeniu prototypów realizujemy 1 sklep testowy. Po złożeniu zamówienia, w zależności od ilości mebli w katalogu i na sklepie, potrzebujemy ok 1 miesiąca na przygotowanie kompletnej dokumentacji i ok 4-6 tygodni na produkcję. Proces produkcji kończy pakowanie mebli i wysyłka do sklepu.
Z doświadczenia naszych Klientów wiemy, że proces sprawnej komunikacji jest kluczowy. Dlatego dla naszych Klientów oferujemy dedykowanego PM odpowiedzialnego za obsługę wszystkich zapytań. PM zawsze jest dostępny pod jednym numerem telefonu i koordynuje wszystkie etapy począwszy od projektu, przez, realizacje, transport, po montaż. Do PM spływają wszelkie informacje dotyczące bieżącego monitoringu prac i to w jego gestii jest monitorowanie działań korygujących oraz zadań ekip bez angażowania Twojego czasu i Twoich pracowników.
Realizując projekty w oparciu o osobnych dostawców drewna i metalu ryzykujesz opóźnienia. Opóźnienia te mogą wynikać po prostu z opóźnionych dostaw, ale także ze złej interpretacji projektów, zamiennie stosowanych technologii, ogółem braku komunikacji między dostawcami. Vonart posiada własną produkcję metalową i drewnianą, co oznacza że meble są projektowane i produkowane pod jednym dachem. Oznacza to, że niwelujemy ryzyka związane z koordynacją odrębnych dostawców, a także oszczędzamy czas i pieniądze związane z logistyką zamówień z osobnych źródeł.
Dostawa i montaż
Co zyskujesz:
- sprawny montaż w galerii handlowej
- szybką logistykę i rozładunki na rampach
- terminowe oddanie prac i sprawne odbiory
- gwarancję kompatybilności
Wiemy jakimi prawami rządzą się prace realizowane w galeriach handlowych. Znamy specyficzne wymagania co do prac remontowych/montażowych takich jak awizacje, nocne prace, dostawy, przepisy p.poż., itd. Wszystkie te wymagania sprawiają, że właściwa koordynacja jest kluczowa dla bezpieczeństwa projektu. Dzięki temu ograniczamy sytuacje nieprzewidywalne i odciążamy Ciebie z czasochłonnych formalności, co przekłada się na realizacje inwestycji zgodnie z harmonogramem.
Realizując duże zamówienia jesteśmy w stanie zwiększyć nasze moce przerobowe o 33% uruchamiając pracę w trybie 3 – zmianowym. Standardowo nasza firma pracuje w systemie 2-zmianowym.
Wiemy, że dla naszych klientów ważna jest kompatybilność nowych mebli ze starymi meblami, które już mają – zależy im aby meble w nowych salonach były kompatybilne z elementami systemu już działającego np. półki czy zawieszki ze starych sklepów mają pasować do mebli w nowych, dlatego specjalizujemy się w produkcji na zamówienie. Oznacza to, że jesteśmy w stanie dopasować wymiary i specyfikację naszych wyrobów i dostarczyć je z gwarancją kompatybilności z systemem klienta.
Montaż, kończy się wspólnym odbiorem prac.
Zaufali nam:
Kontakt
Porozmawiajmy o Twoim projekcie
Szukasz rozwiązań dla swojej sieci handlowej ? Zostaw nam kontakt do siebie, odezwiemy się do Ciebie się w ciągu 1 dnia roboczego.