Nasze meble dedykujemy sieciom handlowym specjalizującym się w sprzedaży artykułów papierniczych. Współpracujemy z sieciami handlowymi prowadzącymi intensywne projekty inwestycyjne – prowadzą od kilkunastu do kilkudziesięciu otwarć / remontów rocznie.
Wiemy, że dla naszych klientów ważna jest kompatybilność nowych mebli ze starymi meblami, które już mają – zależy im aby meble w nowych salonach były kompatybilne z elementami systemu już działającego np. półki czy zawieszki ze starych sklepów mają pasować do mebli w nowych, dlatego specjalizujemy się w produkcji na zamówienie. Oznacza to, że jesteśmy w stanie dopasować wymiary i specyfikację naszych wyrobów i dostarczyć je z gwarancją kompatybilności z systemem klienta.
Proces współpracy rozpoczynamy od krótkiej konsultacji z naszym przedstawicielem. Podczas takiej rozmowy sprawdzamy wspólnie czy jest potencjał do współpracy między naszymi firmami. W przypadku sieci handlowych przygotowujemy wycenę katalogu mebli na bazie dostarczonej przez klienta księgi mebli. Kolejny etapem są prototypy wybranych mebli, które wspólnie oceniamy. Po zatwierdzeniu prototypów przechodzi do realizacji salonów testowych.
Wiemy jak ważne w tej branży jest bezpieczne i wygodne eksponowanie artykułów piśmienniczych w dobrze zorganizowany sposób, dlatego oferujemy szeroką ofertę dedykowanych organizerów kompatybilnych z systemem półek i zawieszek. Organizery wykonane z plexiglassu lub PCV pozwalają na skuteczną i efektowną ekspozycję długopisów, kredek, markerów i innych podłużnych przedmiotów.
Widzimy, że firmy z branży marketów z elektroniką nie zawsze mają doświadczenie w projektowaniu mebli. Wiedzą jaki efekt chcą uzyskać, ale nie wiedzą jak go osiągnąć. Nasi projektanci doradzają optymalne rozwiązania techniczne. Oznacza to, że jesteśmy w stanie wziąć pomysł klienta i doprowadzić go do stanu pozwalającego na wyprodukowanie funkcjonalnego i estetycznego produktu.
Architekci w projektach rekomendują materiały w oparciu o swoje umowy partnerskie z producentami i nie biorą pod uwagę kosztów produkcji mebli. Nasi projektanci doradzają najlepszy materiał pod kątem kosztów, dostępności, zamienników, w taki sposób aby zachować oczekiwany efekt wizualny z jednoczesnym obniżeniem kosztów produkcji.
Klienci z branży handlu elektroniką użytkową jako trudność wskazali przełożenie rysunków technicznych nowego produktu na jego realny wygląd. Dział projektowy na podstawie Twoich danych przygotowuje bezpłatną wizualizacje, która obrazuje to jak projekt będzie wyglądał w praktyce. Na tym etapie, poza wartością estetyczną i zobrazowaniem koncepcji mamy szanse skorygować ewentualne poprawki w projekcie. Pozwala to uniknąć kosztownych błędów i zachować harmonogram pracy.
Z doświadczenia naszych Klientów wiemy, że proces sprawnej komunikacji jest kluczowy. Dlatego dla naszych Klientów oferujemy dedykowanego PM odpowiedzialnego za obsługę wszystkich zapytań. PM zawsze jest dostępny pod jednym numerem telefonu i koordynuje wszystkie etapy począwszy od projektu, przez, realizacje, transport, po montaż. Do PM spływają wszelkie informacje dotyczące bieżącego monitoringu prac i to w jego gestii jest monitorowanie działań korygujących oraz zadań ekip bez angażowania Twojego czasu i Twoich pracowników. Realizując skomplikowane projekty widzimy, że wymagają one od klientów koordynacji wielu firm, dlatego u nas każdy projekt ma przypisaną osobę odpowiedzialną za ten projekt. Każdy klient ma 1 osobę kontaktową dostępną pod jednym bezpośrednim numerem telefonu, która wie wszystko na temat realizacji projektu.
Realizacja projektów mebli dla branży elektroniki użytkowej pokazuje, że współpraca z kilkoma podwykonawcami jest bardzo trudna do skoordynowania i czasochłonna. Posiadamy odpowiednie technologie, materiały, kompetencje projektowe i poddostawców aby zrealizować cały projekt u siebie bez konieczności Twojego kontaktu z wieloma podwykonawcami. Usprawnia to komunikację i realizacje.
Brak wiedzy jakie reguły panują w galeriach handlowych powoduje komplikacje w najmniej oczekiwanych momentach np. tuż przed otwarciem. Wiemy jakimi prawami rządzą się prace tam realizowane. Specyficzne wymagania co do prac remontowych/montażowych takich jak awizacje, nocne prace, dostawy, przepisy p.poż., itd. sprawiają ze właściwa koordynacja jest kluczowa dla bezpieczeństwa projektu. Dzięki temu ograniczamy sytuacje nieprzewidywalne i odciążamy klienta z czasochłonnych formalności, co przekłada się na realizacje inwestycji zgodnie z harmonogramem.
Jeżeli chcesz aby skontaktował się z Tobą nasz przedstawiciel zostaw nam swoje dane w formularzu na dole tej strony.